czwartek, 06 sierpnia 2020

Tomczuk3W centrum Brzegu bezbrzeżne przygnębienie: ul. M. Reja wciąż zamknięta. Zaświtała nadzieja...

 

Kiedy w styczniu 2011 r. właściwe służby wykreśliły z komunikacyjnej mapy spartolony trakt im. Mikołaja Reja, w powietrzu zawisł topór, czuło się że to decyzja fatalistyczna. 

Sądziłem wtedy, że człowiek, któremu po raz trzeci pofarciło się zasiąść na najwyższym stołku w Brzegu, stanie na głowie, by ulicę szybko udrożnić. W przeciwnym przypadku pogrąży się i z kretesem przepadnie. Wyborcy zaniechania już mu nie darują. Przypomnieć trzeba, że zamknięcie obrosłej sądową legendą drożyny nastąpiło nazajutrz po zwycięskiej kampanii. Była to mega wtopa, a wyborcy, póki co, ?odpuścili", podobnie jak ogromną kałużę, która niespodziewanie rozlała się na pachnącym nowością (i trącącym megalomanią) stadionie. Pisałem o tym w felietonie Prokurator off line.

Wróćmy jednak do wyniku wyborów sprzed czterech lat. Bogatszy o doświadczenia nabyte w toku dwóch kadencji, barchanowy - jak się okazało - polityk, a tak naprawdę samorządowy leń i nudziarz, z łatwością wymanewrował konkurencję. Tuż po zliczeniu zawartości urn udałem się na wywiad do paszczy lwa i dostrzegłem osłupienie w jego oczach, prawie nie wierzył, że dane jest mu zawalczyć w drugiej turze. Trzecia kadencja nagle stanęła otworem. Cud mniemany!

Pierwsza część kampanii przypominała szalone zapasy. Jeden przeciw wszystkim, po trupach do celu. Znowu się udało, tym razem przy ogniowym wsparciu pałkarzy, niby-dziennikarzy, absolutnie beznamiętnych - i nie kryjmy - chamskich, którzy opluskwili wszystkich, którzy odważyli się wystawić swoje kandydatury. Pałkarze potu za wiele nie wylali, bowiem inni kandydaci sami się podłożyli. Dali się sprowokować do ?dyskusji". Z kolei, już w dogrywce, kontrkandydat (przez jednego z pałkarzy nazwany ?Grochówką") praktycznie odpuścił i zadowalił się obietnicami. I tak powstał kolesiowski układ.
Poniewczasie wyliczać granty, jakie kto i za co uzyskał, faktem jest, że przez cztery lata betonowa grupka przegłosowywała nawet najgłupsze rozwiązania i naprawdę fatalne decyzje. I bez znaczenia, że ?gorące kartofle" podrzucał człowiek, który radnych jawnie lekceważył i bezpardonowo obrażał. Gdyby szanowni rajcowie nie wiedzieli o co chodzi - przypominam - były to połajanki w formie listów otwartych, odjechane oświadczenia, karkołomne wywiady oraz długotrwały bojkot posiedzeń rady miejskiej.

Mamy październik 2014 roku a rzeczywistość skrzeczy, w samym centrum Brzegu bezbrzeżne przygnębienie: ulica Mikołaja Reja wciąż jest nieprzejezdna, a człowiek komunikacyjną katastrofę firmujący sposobi się do czwartej kadencji! Paranoja? Owszem. Podobnie, jak uznawanie tych kilkuset metrów wykolejonego bruku za... dowód sądowy. Wmawianie w biały dzień, że tak jest w istocie, zakrawa na kpinę z Bogu ducha winnych brzeżan. Czas najwyższy by geniusz, który rzecz ową wymyślił, już się ujawnił. Być może startuje w wyborach?

Skąd wywodzę przekonanie, że ktoś robi ze mnie głupka? Z życiowego doświadczenia. A zresztą, zdradzę skąd to się bierze.

 

konferencj reja

 

W piątek 3 października wysłuchałem deklaracji kandydata na burmistrza, który zaprosił dziennikarzy na konferencję prasową zorganizowaną na nieszczęsnej ulicy i obiecał przywrócenie przejezdności w trybie pilnym. Wystarczy, że zostanie wybrany! Zapewnił, że to możliwe. Czy mu ufam? A dlaczego nie, skoro kiedyś zawierzyłem człowiekowi, który potem zawiódł na całej linii. Naobiecywał ile wlezie, z niczego się nie wywiązał, a kiedy mu to wygarnąłem - zawlókł do sądu. Teraz chcę uwierzyć komuś innemu, może gorzej nie będzie? Trzeba żyć nadzieją.

Przez dwanaście długich lat miasto jest zarządzane w permanentnym konflikcie. Czy w takch okolicznościach jest czas na zajmowanie się czymś tak przyziemnym, jak drogi i chodniki? Skądże! Ważniejsze są trybunały i odgrywanie komicznej roli szeryfa. Mędrkowanie, samorządowe ględzenie i deptanie wszystkiego co staje na drodze.

Nie ma wyjścia. Trzeba pójść głosować. Stadnie!

 

Komentarze   

 
0 # batman 2014-10-04 09:38
Wreszcie mocny kandydat, który może wygrać z administratorem . Ważne aby opozycja połączyła siły i solidarnie go poparła i nie wystawiała swoich, bo znów głosy mogą się rozbić i administrator ślizgiem przejdzie.
 
 
0 # wyborca 2014-10-04 10:41
nastepny obiecywacz
 
 
0 # wyborca 2014-10-04 12:04
Ja oddam głos na Niesłuchowskieg o.
 
 
0 # mb 2014-10-04 12:16
Cytuję wyborca:
Ja oddam głos na Niesłuchowskiego.

HAU!
 
 
0 # Bura suka 2014-10-04 13:36
Cytuję mb:
Cytuję wyborca:
Ja oddam głos na Niesłuchowskiego.

HAU!

Marcinku! Ujadasz na swój elektorat, czy wyjesz ze zgryzoty?
 
 
0 # papuga w szpilkach 2014-10-04 14:55
Cytuję Bura suka:
Cytuję mb:
Cytuję wyborca:
Ja oddam głos na Niesłuchowskiego.

HAU!

Marcinku! Ujadasz na swój elektorat, czy wyjesz ze zgryzoty?

Marcinku czy przeprosileś już Marka z Zielonki, który wylewa na Ciebie pomyje w wywiadzie? Oj, ty niegrzeczny.
 
 
0 # Artur L 2014-10-04 17:53
Cytuję wyborca:
nastepny obiecywacz

Ja słyszałem już TRZY RAZY niespełnione obiecanki cacanki obecnego administratora, ale nie słyszałem z jego ust tego co powiedział Niesłuchowski - "jeżeli nie spełnię obietnic, to rozliczą mnie wyborcy" (cytat z pamięci po wysłuchaniu puszczewicz.platforma.org/.../ ). Myślę, że można zaufać, nic nie tracimy, a możemy wygrać dużo jako mieszkańcy.
 
 
0 # drogowiec 2014-10-04 18:05
Czy redaktor wyjasni mi co to znaczy przywrocrnie przejezdnosci w trybie pilnym?
 
 
0 # wiesia 2014-10-04 18:26
Wszystko bardzo fajnie ale czy kandydat Niesłuchowski może się w swoim dorobku zawodowym pochwalić jakimś projektem ,który pozytywnie zakończył.?Czy ma jakieś sukcesy zawodowe ?czy tylko ładnie przedstawia program ,który mu przygotowało jego środowisko partyjne?
 
 
0 # lord 2014-10-04 19:25
Widać, że gość ma pomysł na miasto i nie brakuje mu również pomysłów na kampanię :-) Wybór ul. Reja genialny !
 
 
0 # waldek 2014-10-04 19:27
Dla mnie to żaden kandydat,to zwykły opozycjonista.
dla obecnej władzy,Jaki ma pan dorobek zawodowy i jako radny?
 
 
0 # ondraszek 2014-10-04 19:56
Cytuję wiesia:
Wszystko bardzo fajnie ale czy kandydat Niesłuchowski może się w swoim dorobku zawodowym pochwalić jakimś projektem ,który pozytywnie zakończył.?Czy ma jakieś sukcesy zawodowe ?czy tylko ładnie przedstawia program ,który mu przygotowało jego środowisko partyjne?

wieś(a), podaj swoje sukcesy zawodowe, że tak krytykujesz
 
 
0 # lord 2014-10-04 20:21
Waldek, nie tędy droga. Powiedz jakie sukcesy miał p. Huczyński jak przejmował władzę w mieście ? Sam widzisz ...
 
 
0 # Emeryt 2014-10-04 21:58
Widzieliście dzisiejszą NTO? Na pierwszej stronie nasz wódz, jako jeden z najlepiej uposażonych w województwie. Kosi kasę o jakiej nie macie pojęcia. Wstydu nie ma. Taki arogant, ręce opadają.
 
 
0 # mieszkaniec 2014-10-04 22:25
Bardzo mądrze platformersi powiedzieli na swojej konferencji. Brzeg musi dorównać do innych miast w województwie. Oni to zrobią. Ja głosuję na Niesłuchowskieg o. Huczyński musi odejść.
 
 
0 # Użytkownik dróg 2014-10-04 22:33
Do drogowca. W trybie pilnym moim zdaniem gdybym był drogowcem to znaczy, że drogę naprawiłbym w trzy miesiące. To jest możliwe. Jestem przekonany że można to zrobić. Oczywiście żaden LEŃ tego nie zrobi.
 
 
0 # wielki brat 2014-10-04 22:53
Cytuję wiesia:
Wszystko bardzo fajnie ale czy kandydat Niesłuchowski może się w swoim dorobku zawodowym pochwalić jakimś projektem ,który pozytywnie zakończył.?Czy ma jakieś sukcesy zawodowe ?czy tylko ładnie przedstawia program ,który mu przygotowało jego środowisko partyjne?

A huczyński może?
 
 
0 # Kazik 2014-10-04 23:46
Cytuję waldek:
Dla mnie to żaden kandydat,to zwykły opozycjonista.
dla obecnej władzy,Jaki ma pan dorobek zawodowy i jako radny?

Zdecydowanie lepszy jak śpiący królewicz Edward Bubel XXXV
 
 
0 # Latrinengeneral 2014-10-05 00:21
Cytuję Kazik:
Cytuję waldek:
Dla mnie to żaden kandydat,to zwykły opozycjonista.
dla obecnej władzy,Jaki ma pan dorobek zawodowy i jako radny?

Zdecydowanie lepszy jak śpiący królewicz Edward Bubel XXXV

Tyle dla Brzegu zrobił dobrego, to dzięki Niemu na sraczach miejskich są podane godziny otwarcia. Na EB zagłosują wszystkie babki klozetowe.
 
 
0 # maniuś 2014-10-05 10:02
EB, to taki kandydat do rozbicia głosów. Gdyby SLD nie wystawiło kandydata, to gro ludzi zagłosowałoby na kandydata PO.Dogadał się pewnie z Huczem, bo nie sądzę aby sam wierzył w to, że może wygrać ?
 
 
0 # drogowiec 2014-10-05 10:48
Każdy inny lepszy od Huczyńskiego. Ale ja zagłosuję na Niesłuchowskieg o.
 
 
0 # marcel 2014-10-05 11:02
Masz rację, czas na zmiany, dlatego ja zagłosuję na Jerzego Wrębiaka.Po prostu, nie ufam już kandydatom z PO, wystarczy mi, że głosowałem na Huczyńskiego i zawiodłem się na całej lini, tak jak opisał to wyżej LT.
 
 
0 # adaśko 2014-10-05 12:51
Dwanaście lat temu, Stefański nie dostał się nawet do drugiej tury. Ba - nie dostał się nawet do Rady Miasta. Ponieważ historia lubi się powtarzać, wszystko możliwe, że ostateczne starcie będzie między Niesłuchowskim i Wrębiakiem.
 
 
0 # ZET 2014-10-05 12:57
Z tego duetu, bardziej odpowiada mi Niesłuchowski. Zobaczę jeszcze co pokaże w trakcie kampanii. Jeżeli będzie ciekawa, zagłosuję na niego.
 
 
0 # Artur L 2014-10-05 12:57
Cytuję marcel:
Masz rację, czas na zmiany, dlatego ja zagłosuję na Jerzego Wrębiaka.Po prostu, nie ufam już kandydatom z PO, wystarczy mi, że głosowałem na Huczyńskiego i zawiodłem się na całej lini, tak jak opisał to wyżej LT.

Dlatego trzeba głosować na ludzi, nie na partię. Wrębiak też nie jest za bardzo czysty. Podobno prokurator dobierał się do tyłka.
 
 
0 # Antyk 2014-10-05 13:01
Ten "teatr" nie pomoże p.Niesłuchowski emu, ponieważ nie ma kwalifikacji do zarządzania tak dużą firma jaką jest miasto. Ale chwała mu za to,że pomoże zastopować ponowny wybór p.Huczyńskiego.
 
 
0 # wojtek 3 2014-10-05 13:05
Teraz jasne dlaczego panorama opluwała Niesłuchowskieg o, kwestionowali jego wykształcenie a nawet wygląd. Ja popieram hasło rzucone przez LT. KAŻDY, BYLEBY NIE HUCZYŃSKI brzeg.com.pl/.../...
 
 
0 # adaśko 2014-10-05 13:53
Cytuję Antyk:
Ten "teatr" nie pomoże p.Niesłuchowskiemu, ponieważ nie ma kwalifikacji do zarządzania tak dużą firma jaką jest miasto. Ale chwała mu za to,że pomoże zastopować ponowny wybór p.Huczyńskiego.


A jakie kwalifikacje miał informatyk Huczyński 12 lat temu ?
Niesłuchowski ma odpowiednie wykształcenie, doświadczenie w samorządzie, Radzie Miasta. Trzeba też dodać, że ma liczną gromadkę dzieci a to daje gwarancję, że będzie wspierał politykę prorodzinną, rozwój opieki nad dziećmi, itd. Ja stawiam na Niesłuchowskieg o.
 
 
0 # waldek 2014-10-05 14:14
Ja zagłosuję na Wrębiaka bo jest najlepszym kandydatem.Byle nie Huczyński.
 
 
0 # ZET 2014-10-05 14:59
Chciałbym tylko zauważyć, że Niesłuchowski ma moim zdaniem najlepsze wykształcenie wśród wszystkich potencjalnych kandydatów - argumentacja zatem,że nie ma kwalifikacji do mnie nie przemawia. Skoro informatyk, wf-ista, czy nauczyciel mogą zarządzać taką firmą jak miasto, to chyba prawnik również ?
 
 
0 # drogowiec 2014-10-05 15:30
Do uzytkowniika drog: i naszczescie nie masz pojecia odrogach. Ale moze niesluchowski albo tomczuk powiedza co to jest przejezdnosc w trybie pilnym? We wroclawiu na podobne przebudowy czy remonty daja rok w brzegu niesluchowski chce w 3 niesiace? Niezla sciema a gdzie czas na przerarg? Do grudnia 2015 nie ma szans.
 
 
0 # Guest 2014-10-05 15:41
Cytuję drogowiec:
We wroclawiu na podobne przebudowy czy remonty daja rok w brzegu niesluchowski chce w 3 niesiace? Niezla sciema a gdzie czas na przerarg? Do grudnia 2015 nie ma szans.

Kolego, nie znasz ustawy o zamówieniach publicznych. Jest np. tryb nazywany zamówieniem z wolnej ręki, który pozwala w takich nietypowych sytuacjach prowadzić przetarg. Zapominasz też, że głównym celem administratora było odsunięcie w czasie procedur, aby sprawa uległa przedawnieniu.
 
 
0 # Guest 2014-10-05 15:46
Cytuję ZET:
Chciałbym tylko zauważyć, że Niesłuchowski ma moim zdaniem najlepsze wykształcenie wśród wszystkich potencjalnych kandydatów - argumentacja zatem,że nie ma kwalifikacji do mnie nie przemawia. Skoro informatyk, wf-ista, czy nauczyciel mogą zarządzać taką firmą jak miasto, to chyba prawnik również ?

Święta racja, Huczyński był informatykiem i został burmistrzem. Nic się nie znał na rządzeniu miastem, przecież wcześniej nim nie był.
 
 
0 # drogowiec 2014-10-05 16:07
Guest znam ustawe bardzo dobrze i nie chodzilo mi o wybor wykonawcy to potrwa miesiac najkrocej ale samo wykonanie i niech tomczuk czy niesluchowski nie sciemniaja o trybie pilnym w przejezdnosci bo nie ma czegos takiego tutaj decyduje technologia
 
 
0 # Drożnik 2014-10-05 16:22
Cytuję drogowiec:
Guest znam ustawe bardzo dobrze i nie chodzilo mi o wybor wykonawcy to potrwa miesiac najkrocej ale samo wykonanie i niech tomczuk czy niesluchowski nie sciemniaja o trybie pilnym w przejezdnosci bo nie ma czegos takiego tutaj decyduje technologia

Jesteś cieciem a nie drogowcem. To retoryka dworu Huczyńskiego, zagmatwać, wmówić chorobę i niemożność. Nie kompromituj się człowieku. Wasz czas się skończył. Tryb pilny - to w pierwszej kolejności. Rozumiesz coś z tego matole?
 
 
0 # Kazik 2014-10-05 17:10
Nam potrzebny jest w mieście dobry gospodarz a nie rewalecyjny" pijarowiec." , który nam robi wodę z mózgu.
Czym może sie pochwaliń w swoim 32 letnim życiu Pan Niesłuchowski . Czy może ma jakiś pozytywny dorobek zawodowy?
 
 
0 # Człowiek 2014-10-05 17:49
Cytuję Kazik:
Nam potrzebny jest w mieście dobry gospodarz a nie rewalecyjny" pijarowiec." , który nam robi wodę z mózgu.
Czym może sie pochwaliń w swoim 32 letnim życiu Pan Niesłuchowski . Czy może ma jakiś pozytywny dorobek zawodowy?

Jest kulturalny w przeciwieństwie do rządzącego pieniacza i awanturnika, dlatego warto na niego głosować. Każdy, byleby nie Huczyński. Taki jest sens tych wyborów.
 
 
0 # adaśko 2014-10-05 18:04
A czym może pochwalić się Huczyński ? Kim był przed tym jak został burmistrzem ? Czy miał jakieś osiągnięcia zawodowe, gdzieś pracował, może chociaż wychował gromadę dzieci ? Jeżeli dla kogoś prawnik, pracownik urzędu marszałkowskieg o, radny, nie jest dobrym i kompetentnym kandydatem, to może specjalnie dla was trzeba ściągnąć Spider-Mana lub Batmana ?
 
 
0 # Człowiek 2014-10-05 18:13
Cytuję adaśko:
A czym może pochwalić się Huczyński ? Kim był przed tym jak został burmistrzem ? Czy miał jakieś osiągnięcia zawodowe, gdzieś pracował, może chociaż wychował gromadę dzieci ? Jeżeli dla kogoś prawnik, pracownik urzędu marszałkowskiego, radny, nie jest dobrym i kompetentnym kandydatem, to może specjalnie dla was trzeba ściągnąć Spider-Mana lub Batmana ?

NIKIM!!!!!!
 
 
0 # drogowiec 2014-10-05 18:23
Droznik w pierwszej kolejnosci to kiedy w tym roku za rok czy kiedy? Moze jakies konkrety co? Kiedy niesluchowski chcialby otworzyc na nowo reja? Chyba moze to powiedziec skoro fatygowal sie i robil tam konferencje
 
 
0 # Drożnik 2014-10-05 18:30
Cytuję drogowiec:
Droznik w pierwszej kolejnosci to kiedy w tym roku za rok czy kiedy? Moze jakies konkrety co? Kiedy niesluchowski chcialby otworzyc na nowo reja? Chyba moze to powiedziec skoro fatygowal sie i robil tam konferencje

Czuję drogowcu że maczałeś łapy w Reja i teraz próbujesz gmatwać. Może powinieneś wylądować w pierdlu za zaniedbania i przekręty? Nie kompromituj się już.
 
 
0 # drogowiec 2014-10-05 18:50
Kompromitacja to jest tomczuka i niesluchowskieg o. Swoja droga to ma byc haslo wyborcze niesluchowskueg o - reja w trybie pilnym?
 
 
0 # Kazik 2014-10-05 19:15
No i nie potrzeba nam następnego " NIKOGO". Chce nas zwieść agresywną i napastliwą kampanią wyborczą. .
 
 
0 # adaśko 2014-10-05 19:22
Prędzej prawnik poradzi sobie z Reja niż wuefista :)
 
 
0 # ZOFIA 2014-10-05 19:28
A co kandydat Niesłuchowski robi w tym platformerskim Urzadzie Marszałkowskim. Już mu się znudzł cidzienny dojazd do pracy i chce posadki w Brzegu.
 
 
0 # adaśko 2014-10-05 19:34
Zdobywa doświadczenie w samorządzie. Poza ty dość już wojny z Opolem, bo tylko na tym tracimy. Myślę, że Niesłuchowski będzie w stanie załagodzić konflikt i wszystkim wyjdzie to na dobre.
 
 
0 # ZOFIA 2014-10-05 19:59
Dalej się nie dowiedziałam na jakim stanowisku pracuje kandydat Niesłuchowski. Czy zajmuje jakieś kierownicze stanowisko ? Bo ja nie chcę żeby ktoś nabierał doś5n6nswiadcze nia zawodowego kosztem Brzegu i jego mieszkańców
 
 
0 # wyborca8 2014-10-05 20:46
Według rozumowania Zofii na stanowisku burmistrza powinien zostać Huczyński bo on jedyny z kandydatów ma doświadczenie na tym stanowisku.12 LAT TEMU JAK WYGRAŁ TO MIAŁ JAKIEŚ DOSWIADCZENIE?
 
 
0 # Pinokio 2014-10-05 20:55
Zofię się poda do sądu i będzie święty spokój.
 
 
0 # wybiórca 2014-10-05 21:11
Cytuję Kazik:
Nam potrzebny jest w mieście dobry gospodarz a nie rewalecyjny" pijarowiec." , który nam robi wodę z mózgu.
Czym może sie pochwaliń w swoim 32 letnim życiu Pan Niesłuchowski . Czy może ma jakiś pozytywny dorobek zawodowy?

Panie Kaziku, JEDYNIE HUCZYŃSKI NADAJE SIĘ NA BURMISTRZA. Reszta to fujary i osły. Znamy ten styl: TO JA MAM RACJĘ, ZARAZ NAPISZĘ LIST OTWARTY !
 
 
0 # Józefina 2014-10-05 21:15
Cytuję adaśko:
A czym może pochwalić się Huczyński ? Kim był przed tym jak został burmistrzem ? Czy miał jakieś osiągnięcia zawodowe, gdzieś pracował, może chociaż wychował gromadę dzieci ? Jeżeli dla kogoś prawnik, pracownik urzędu marszałkowskiego, radny, nie jest dobrym i kompetentnym kandydatem, to może specjalnie dla was trzeba ściągnąć Spider-Mana lub Batmana ?

Miał osiągnięcia - z powodzeniem resetował komputery w PKS-ie. Reszty grzechów nie pamiętam.
 
 
0 # lord 2014-10-05 21:19
Oj, już widać realne zagrożenie ze strony Niesłuchowskieg o i zaczęły się pierwsze ataki na jego osobę. To już było... Powtórzę raz jeszcze, moim zdaniem, lepszy prawnik niż informatyk, czy wf-ista. NIe zaprzeczy temu nawet Zosia, czy drogowiec.
 
 
0 # Wyborca 2014-10-05 21:53
Ma rację lord, Niesłuchowski najlepiej rokuje z całej galerii kandydatów.Jako jedyny z niej ma przygotowanie zawodowe, fachowe kwalifikacje i doświadczenie w samorządzie. To dobry zestaw, aby budzić nadzieję na lepsze zarządzanie naszym miastem. Ja w każdym razie zagłosuję na niego!
 
 
0 # adaśko 2014-10-05 22:29
Zofio, to ja się pytam - kim był Huczyński zanim został burmistrzem ??????????????? ?????
 
 
0 # Marek Z 2014-10-05 23:37
Cytuję lord:
Oj, już widać realne zagrożenie ze strony Niesłuchowskiego i zaczęły się pierwsze ataki na jego osobę. To już było... Powtórzę raz jeszcze, moim zdaniem, lepszy prawnik niż informatyk, czy wf-ista. NIe zaprzeczy temu nawet Zosia, czy drogowiec.

ani żaden psychol czy pinokio
 
 
0 # IGA 2014-10-06 09:08
Moim skromnym zdaniem na burmistrza najlepiej nadaje się Komarzyński ma takie samo doświadczenie jak Niesłuchowski też 4 lata w samorządzie jako radny i pracuje w Urzędzie tylko nie Marszałkowskim a Powiatowym.Co Wy na to?
 
 
0 # Karol 2014-10-06 09:08
Jacek Niesuchowski kandydat PO na burmistrza rzeczywiście z wykształcenia jest prawnikiem a z tytułu zatrudnienia urzędnikiem samorządowym. To mieszkańcom Brzegu moim zdaniem nie wróży nic dobrego. Tacy fachowcy potrafią zrobić bardzo dużo ale przeważnie tylko dla siebie i kolesiów, szczególnie jeśli wywodzą się ze środowiska PO. Dowodem na to niech będzie ostatnia afera z opóźnieniem publikacji ważnej ustawy podatkowej. Chodzi o ustawę, która miała zablokować firmom niepłacenie podatków przez ucieczkę do tak zwanych rajów podatkowych. Z jej wydrukowaniem spóźniło się Rządowe Centrum Legislacji. Nawet europosłanka PO Pani Julia Pitera na łamach ogólnopolskiej prasy uważa, że tego kalibru afery, nie można zamieść pod dywan. Minister Finansów obiecało nprawić ten błąd prawników i urzędasów z Rządowego Centrum Legislacji, ale Polska i tak może stracić ok. 3 miliardów za ?wpadkę? tych dyletantów. Czy to był tylko błąd, wpadka, czy celowe działanie na rzecz zainteresowanyc h?.
 
 
0 # Artur L 2014-10-06 09:22
Cytuję Karol:
Jacek Niesuchowski kandydat PO na burmistrza rzeczywiście z wykształcenia jest prawnikiem a z tytułu zatrudnienia urzędnikiem samorządowym. To mieszkańcom Brzegu moim zdaniem nie wróży nic dobrego. (...) Dowodem na to niech będzie ostatnia afera z opóźnieniem publikacji ważnej ustawy podatkowej.

Tak Karolku, Jacek Niesłuchowski miał decydujący głos i wpływ na to co się stało. A może jednak to jest winien szef brzeskiego PiSu, przecież to on obecnie stoi na czele władz samorządowych powiatu? Co on zrobił w tej sprawie? A czy administrator napisał jakiś list otwarty do premiera? Nikt z obecnej władzy w Brzegu sie nie odzywa, a ma to zrobić kandydat? Porąbane myślenie, albo celowy wpis.
 
 
0 # Józef 2014-10-06 10:14
"Nawet 3 miliardy zł! Taką kwotę może stracić Skarb Państwa. Wszystko przez dziwny zbieg okoliczności, w wyniku którego ustawa o rajach podatkowych ma wejść w życie z opóźnieniem. Skorzystają na tym biznesmeni, którzy większe podatki w kraju zaczęliby płacić dopiero po roku"
se.pl/.../...
 
 
0 # ZET 2014-10-06 10:18
Ciekawy tekst o naszym Burmistrzu. Zachęcam do lektury.

www.nto.pl/.../141009658
 
 
0 # Czereśniak 2014-10-06 10:42
Cytuję ZET:
Ciekawy tekst o naszym Burmistrzu. Zachęcam do lektury.

www.nto.pl/.../141009658

Leń samorządowy? Przeciwnie! To rekin w przebraniu hipopotama.
 
 
0 # Guest 2014-10-06 12:17
Cytuję IGA:
Moim skromnym zdaniem na burmistrza najlepiej nadaje się Komarzyński ma takie samo doświadczenie jak Niesłuchowski też 4 lata w samorządzie jako radny i pracuje w Urzędzie tylko nie Marszałkowskim a Powiatowym.Co Wy na to?

Byłoby wszystko fajnie, tylko za bardzo przypomina mi to komunę i filmy Bareji - "Łubu dubu, łubu dubu, niech nam żyje Prezes naszego klubu, niech żyje nam! To mówiłem ja, ...
 
 
0 # Juzek 2014-10-06 12:22
Cytuję ZET:
Ciekawy tekst o naszym Burmistrzu. Zachęcam do lektury.

www.nto.pl/.../141009658

Najbardziej podoba mi się tłumaczenie: "Artura Kotarę znam od wielu lat, wspólnie pracowaliśmy. Wiem, że ma bardzo duże kompetencje. I tylko ten fakt zadecydował o tym, że zasiada w radzie nadzorczej spółki, której jako burmistrz jestem właścicielem." Jakoś to do mnie nie dociera i za bardzo przypomina mi znane powiedzenie - "ręka rękę myje" a Wy durnie głosujcie jeszcze raz na mnie, to może się z wami podzielę, he, he.
 
 
0 # Juzek 2014-10-06 12:26
Trzeba jeszcze dodać, że Prezydent Wrocławia to pikuś z zarobkami przy naszym Jaśnie Panującym od 12 lat. Tyle dobrego zrobił dla Brzegu, że po prostu mu się należy jak psu micha i tyle. A emeryt musi przeżyć za 1000 złotych.
 
 
0 # ZET 2014-10-06 12:39
Moim zdaniem, ulica Reja powinna przekreślić w sposób definitywny szanse pana Huczyńskiego na reelekcję.
 
 
0 # czytelnik 2014-10-06 18:25
A JA ZAGŁOSUJĘ NA NIESŁUCHOWSKIEG O. Młody, znający samorząd, prawnik, nie nauczyciel, nie wuefista, słuchający ludzi. Takiego burmistrza nam potrzeba.
 
 
0 # adaśko 2014-10-06 22:04
www.nto.pl/.../141009658
Proponuję w ramach dostępu do informacji publicznej sprawdzić kiedy i w jakich godzinach odbywały się posiedzenia rad nadzorczych i porównać to z listą obecności burmistrza w Urzędzie. Obie informacje są jawne. Może się okazać, że nasz burmistrz był w dwóch miejscach jednocześnie :)
 
 
0 # Ofelia 2014-10-06 22:09
Cytuję adaśko:
www.nto.pl/.../141009658
Proponuję w ramach dostępu do informacji publicznej sprawdzić kiedy i w jakich godzinach odbywały się posiedzenia rad nadzorczych i porównać to z listą obecności burmistrza w Urzędzie. Obie informacje są jawne. Może się okazać, że nasz burmistrz był w dwóch miejscach jednocześnie :)

Po co sprawdzać. On jest na służbie dla narodu brzeskiego 24h non stop, jak TESCO. Także wtedy, gdy chodzi do sądów w godzinach urzędowania prześladować i ścigać niewinnych brzeżan.
 
 
0 # Antoni 2014-10-06 22:34
Juzek miałeś rację, bardzo ciekawy ten artykuł o zarobkach opolskich wójtów i burmistrzów, którzy rzeczywiście mają bardzo wysokie zarobki i jeszcze biedactwa dorabiaja sobie w radach nadzorczych. Ale z drugiej strony, czy oni łamią prawo? Ależ nie! Partyjni koledzy z parlamentu załatwili im odpowiednie akty prawne, koledzy radni zaproponowali oczywiście najwyższe stawki za trud i ciężką pracę. A oni już sami dali radę powymienialć się nawzajem w radach nadzorczych. Czy jeśli Niesuchowski zostanie burmistrzem i będzie zarabił podobną kasę, jak dziś Huczyński, to już będzie OK, bo np. ma większą rodzinę? Bo na razie w jego kampanii wyborczej nie słyszałem, żeby obiecywał wyborcom, że będzie sprawował funkcję burmistrza np. za połowę gaży Huczyńskiego. A także nie słyszałem, aby gdzieś publicznie oświadczy, że jako burmistrz, nie będzie zasiadał w radach nadzorczych w ościennych gminach. Więc po co ta cała krytyka innych osób, jeśli samemu nie jest się zdolnym do radykalnych zmian?
 
 
0 # Boryna 2014-10-06 22:54
Antoni, przestań pieprzyć farmazony. Huczyński musi odejść. Z nim pójdzie również Stefański.
 
 
0 # Antek 2014-10-06 23:09
Boryna a może to ty lepiej zamiast farmazonów zacznij p...rzyć Jagnę, bo inaczej Antek kolejny raz ci rogi doprawi.
 
 
0 # Guest 2014-10-08 17:29
Obecny burmistrz to największa porażka naszego miasta-nigdy więcej
 

Nie masz uprawnień do komentowania