poniedziałek, 21 września 2020

robotKalifornijskie hotele Marriott i Hilton wprowadziły roboty, które dostarczają swoim gościom do pokoju niezbędne artykuły. Są to m.in wino, ręczniki, a nawet przysmaki dla zwierząt.

Innowacyjne podejście pozwala ograniczyć do absolutnego minimum wszelkie interakcje pomiędzy pracownikami a klientami. Dodatkowo roboty mają wbudowaną mapę hotelu dzięki czemu mogą być w pokoju gości w ciągu pięciu minut.

Roboty są używane przez hotele do zapewnienia rozrywki gościom hotelowym. Jednak, kiedy wybuchła pandemia, stały się one niezbędnymi narzędziami pomagającymi utrzymać dystans społeczny.

Natomiast roboty nie odbierają pracy dotychczas zatrudnionej obsłudze hotelowej. Urządzenie nie są w stanie wykonywać innych zadań w hotelu, takich jak sprzątanie pokoi czy przenoszenie bagażu.

 

źródło: eTn
foto: unsplash

LOGO Warszawska Izba Gospodarcza

Nie masz uprawnień do komentowania