Rozpoczyna się nowa kampania reklamowa GNTO dotycząca City Breaks. Grecka Narodowa Organizacja Turystyczna zaprasza podróżnych do spędzenia greekendu, autentycznego greckiego weekendu, w głównych miastach Grecji.
Za sprawą głównego hasła „greekend*: Zakończ swój tydzień jak Grek” oraz oraz motta głównej kampanii „Wszystko, czego chcesz to Grecja”, nowa dynamiczna kampania Ministerstwa Turystyki i GNTO podkreśla piękną stronę życia w greckich miastach i bogate doświadczenia, którymi goście mogą się cieszyć podczas greekendu.
Zmień swój weekend w greekend*
Ateny i Saloniki są przedstawiane odbiorcom jako dwa duże miasta idealne na „żywy” city-break. Miejsce do przeżycia wspaniałego miejskiego weekendu pełnego wrażeń. Na pierwszym planie dobra pogoda, niewielkie odległości oraz niezliczone wybory w kwestii jedzenia, picia i rozrywki, które pozwalają nam spędzić prawie cały weekend poza domem.
Kampania przedstawia najbardziej urokliwą stronę życia w dużych miastach, taką, którą każdy odwiedzający może cieszyć się przez weekend. Bohaterowie budzą się w słonecznym mieście i mają przed sobą mnóstwo czasu, aby poznać jego uroki: muzea, zwiedzanie, spacery po plaży, kawę w kawiarni na świeżym powietrzu, pyszne jedzenie, sztukę, zakupy, spotkania i znajomości, zabawa, weekend, w którym jest miejsce na wszystko!
Cudowny weekend pełen wyjątkowych zajęć, tak bardzo grecki, że właściwie powinien mieć swoją osobną nazwę. Greekend* to wspaniałe doświadczenia podczas poznawania najpiękniejszych zakątków miasta.
Beztroski weekend jest tym, czego wszystkim brakowało po trudnych miesiącach pandemii. Ateny i Saloniki to miasta, których hojna oferta może tę potrzebę zaspokoić. „Zmień swój weekend w greekend*” – mówi bohater reklamy.
Nowa kampania reklamowa GNTO potrwa początkowo prawie dwa miesiące i zostanie pokazana, w pierwszej fazie, w dziesięciu krajach, które wykazują szczególne zainteresowanie Grecją, takich jak Francja, Niemcy, Dania, Wielka Brytania, Hiszpania, Włochy, Holandia, Polska, Szwecja i Izrael. Akcja będzie powtarzana w regularnych odstępach czasu przez cały rok.
Celem nowej kampanii „City Break” jest ustanowienie nowego konceptu greekend* i wzbogacenie o niego innych dużych greckich miast, które mają połączenia z zagranicznymi lotniskami i mogą zapewnić udany City Break.
– Ministerstwo Turystyki i GNTO rozpoczynają dziś kampanię City Break, za pomocą której ponownie zapraszamy odwiedzających do odkrywania znanych i nieznanych zakątków greckich miast. Rozpoczynamy od Aten i Salonik, kładąc nacisk na kulturę, gastronomię, handel, rozrywkę, nasze hotele i oczywiście dwa atuty dające nam absolutną przewagę – klimat i mieszkańców. Hotele miejskie, zwłaszcza w Atenach i Salonikach, zostały szczególnie dotknięte skutkami pandemii. Ta kampania jest pierwszą z serii działań, które zrealizujemy, aby zaprosić odwiedzających do bezpiecznego spędzenia autentycznego greckiego weekendu w dużych miastach Grecji – mówi Minister Turystyki, Wasilis Kikilias.
– Pandemia negatywnie wpłynęła na turystykę miejską. W wielu przypadkach zaszkodziła jej nieproporcjonalnie w stosunku do innych celów podróży w naszym kraju. Dlatego jedną z głównych osi strategii GNTO jest promocja za granicą greckich miast, które mają możliwość zaoferowania unikalnych doświadczeń podczas wypadów typu City Break. Kampania Greekend* ma na celu wypromowanie kompletnego produktu turystycznego, który w niczym nie ustępuje innym znanym trzydniowym destynacjom w Europie. Ma promować greckie miasta, które oferują doświadczenia związane z gastronomią, rozrywką, kulturą, rekreacją i wysokiej jakości usługami hotelarskimi. Dziękuję wszystkim, którzy ciężko pracowali, aby osiągnąć rezultat, który dziś prezentujemy, a przede wszystkim Fundacji Onassisa za jej życzliwe wsparcie – zauważył Sekretarz Generalny Greckiej Narodowej Organizacji Turystycznej, Dimitris Frangakis.
Za kreację i produkcję kampanii oraz wsparcie Ministerstwa Turystyki odpowiada Fundacja Onassisa.