Sopot rozpoczyna kampanię promocyjną, która ma zachęcić turystów z Polski i zagranicy do odwiedzania miasta również poza sezonem.
W ramach kampanii na stronie www.visit.sopot.pl znaleźć można informacje o atrakcjach i pomysłach na spędzenie w Sopocie jesienno-zimowego czasu.
Spacery w lesie i brzegiem morza, wizyty w urokliwych kawiarniach i restauracjach, zabiegi SPA, morsowanie, lodowisko i narty biegowe – to tylko niektóre jesienno-zimowe atrakcje Sopotu.
Materiały promocyjne pojawią się na wiatach przystankowych, w prasie, radio i Internecie. Grafiki z anglojęzyczną wersją hasła „See you in Sopot” będą wyświetlane na lotnisku w Gdańsku-Rębiechowie, a także na promach Polferries i Stena Line kursujących do Skandynawii. Kampania będzie też miała swoje odsłony w innych polskich miastach, na przykład w Zakopanem czy Krakowie.
– Sopot jest piękny przez cały rok, a kampania promocyjna ma zwrócić uwagę na posezonowe atrakcje naszego miasta – mówi Magdalena Czarzyńska-Jachim, prezydent Sopotu. – Jesienią i zimą oferta kulturalna miejskich instytucji jest równie bogata jak latem – wystawy, wernisaże, spotkania – każdy znajdzie coś interesującego dla siebie. Branża hotelowo-gastronomiczna również czeka na gości, a w ofercie ma dania kuchni regionalnej czy zabiegi SPA z wykorzystaniem sopockiej solanki. Lasy, parki i plaże to doskonałe miejsca do spacerów i niespiesznego relaksu. Pobyt i wypoczynek w Sopocie z pewnością pozostanie w pamięci na długo – dodaje pani prezydent.
Pierwsze reklamy w ramach nowej kampanii pojawią się jeszcze w listopadzie i będą prezentowane do końca marca 2025 roku.