
W czwartek 22 listopada 2007 roku przy drzwiach Urzędu Miasta w Brzegu została umieszczona SKRZYNKA PODAWCZA URZĘDU MIASTA.
Celem tego pomysłu jest możliwość składania pism i podań skierowanych
do Urzędu Miasta po godzinach pracy w dni wolne od pracy oraz święta.
Każdy, kto nie ma możliwości złożenia wniosku, podania lub innego pisma
kierowanego do Burmistrza czy Urzędu Miasta w Brzegu w czasie godzin
pracy Urzędu, będzie mógł to zrobić na przykład wieczorem, w sobotę
lub niedzielę, podczas spaceru.
Pisma będą wyciągane ze skrzynki przez
upoważnione osoby codziennie rano i rejestrowane na Biurze Podawczym z
adnotacją , że pochodzą ze skrzynki podawczej. Taka adnotacja umożliwi
klientowi szybkie sprawdzenie czy faktycznie pismo jest w urzędzie i
trafiło do osoby, która ma je załatwić. Mamy nadzieję, że pomysł się
przyjmie, a swoją drogą skrzynka jest nawet ładna…
Rzecznik Urzędu Miasta w Brzegu