niedziela, 24 listopada 2024
amwayW felietonie ZDRADZIĆ BRZEG powieliłem kontrowersyjną opinię, jaka wciąż pokutuje w wielu kręgach, a która wiąże się z korporacją Amway. Niezwłocznie po pojawieniu się tekstu w sieci z redakcją skontaktował się przedstawiciel Amway Polska zatroskany dobrem reprezentowanej marki. Zadeklarowaliśmy zamieszczenie informacji wyjaśniającej Czytelnikom główne założenia firmy (materiał w rozwinięciu). Opisana sytuacja zadaje kłam twierdzeniu jednego z brzeskich wydawców, który rozpowszechnia fałszywą opinię, że naszej witryny nikt nie zauważa. Do tego momentu odwiedziło nas 3 032 365 Internautów. Dziękujemy!


AMWAY

Istniejąca od ponad pięćdziesięciu lat firma jest uznanym w świecie liderem branży sprzedaży bezpośredniej. Zajmuje wiodącą pozycję miedzy innymi na takich rynkach jak: Chiny, Indie czy Rosja. Ponad trzy miliony Przedsiębiorców Amway prowadzi działalność biznesową we współpracy z Amway w ponad 80 państwach i terytoriach na całym świecie.

Już od ponad 50 lat na świecie i 20 lat w Polsce Amway pomaga ludziom lepiej żyć dając możliwość rozwijania własnych przedsiębiorstw, które wspomaga poprzez silne marki i innowacyjne produkty - powiedziała Anna Pietrzak, Dyrektor Naczelny Amway Polska. Sukces na świecie zawdzięczamy milionom  przedsiębiorców Amway, którzy realizują swoje cele we współpracy z AMWAYTM.

Poza wsparciem udzielanym przedsiębiorcom, Amway angażuję się w rozwój całej branży sprzedaży bezpośredniej na świecie oraz na rynkach, na których prowadzi działalność. Przedstawiciele kadry zarządzającej Amway zajmują ponad 50 najważniejszych 
w branży stanowisk na całym świecie. Przykładem jest choćby Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej, którego Anna Pietrzak, Dyrektor Naczelny firmy, jest członkiem zarządu.  
Etyczne relacje są kluczowym elementem modelu biznesowego Amway. Opierają się one na kodeksie etycznym firmy i kodeksach branżowych. Daje to wiele korzyści klientom firmy i reguluje relacje między firma a współpracującymi z nią Przedsiębiorcami oferującymi jej produkty finalnym klientom a także między samymi przedsiębiorcami.

Możliwości biznesowe

Amway jest ambasadorem  idei swobody działalności gospodarczej. Możliwości biznesowe Amway to szansa dla każdego na zbudowanie własnej, niezależnej i profesjonalnej firmy oraz osiągnięcie sukcesu zgodnie z własnymi ambicjami. Dochody, jakie czerpią z tego Przedsiębiorcy Amway zależą o czasu i energii, jaki chcą oni poświęcać na tę działalność. Dochody płyną z marży ze sprzedaży produktów oraz premii za osiągnięcia w sprzedaży produktów firmy. Do prowadzenia tej działalności firma oferuje nowoczesne narzędzie, jaki jest internetowy serwis handlowy Amway Online. Pozwala on zamawiać produkty firmy nie ruszając się z domu, a dzięki znakomitej logistyce dostarczać je w ciągu 48 godzin do odbiorcy. Ponad 85% zamówień na produkty firmy w Polsce generowana jest za pomocą Amway Online.
Do sprzedaży produktów potrzebna jest wiedza o nich.  Dlatego Amway zaproponował swoim Przedsiębiorcom nowoczesną  formę zdobywania  wiedzy czyli Amway Academy, która oferuje szkolenia  e-learningowe, prezentacje internetowe i osobiste szkolenia dotyczące produktów. W 2010 roku Amway Academy przyznała ponad 3000 certyfikatów w całej Europie.

Marki

 
Amway oferuje w Polsce ponad 500 wysokiej jakości produktów z kilku linii. Są to: naturalne suplementy diety NUTRILITETM, luksusowe kosmetyki ARTISTRYTM oraz produkty dla domu, w tym przyjazna dla środowiska markę AMWAY HOMETM, która ostatnio zdobyła tytuł „Laur Konsumenta Doskonałość Roku".

Produkty Amway opatrzone są gwarancją stuprocentowej satysfakcji klienta pozwalająca na zwrot produkty bez względu na to, kiedy chce się tego dokonać oraz  bez względu na stopień zużycia produktu. Ta unikalna gwarancja  jest bardzo wygodna dla klientów

Zaangażowanie społeczne


Najbardziej widoczną inicjatywą firmy prowadzona w ramach  społecznej odpowiedzialności  biznesu  jest kampania na rzecz dzieci „Amway One by OneTM", w ramach której od 2003 roku udzielono pomocy ponad 9,5 milionom dzieci i przekazano na cele charytatywne ponad 168 milionów dolarów.
Przez wiele lat partnerem firmy w tym obszarze był UNICEF, czyli Fundusz Narodów Zjednoczonych na Rzecz Dzieci, z którym Amway zrealizował program szczepień i edukacji angażując w to nie tylko znaczne środki finansowe ale i indywidualny czas swych Przedsiębiorców i pracowników jako wolontariuszy (2, 5 mln przepracowanych godzin).      
W Polsce Amway współpracuje z Fundacja Ewy Błaszczyk „AKOGO?" wspierając budowę kliniki „Budzik" oraz prowadząc kampanię edukacyjną „Pomóż Dziecku, gdy się Zakrztusi". Firma współpracuje także z Fundacja Jaśka Meli „Poza Horyzonty. Jako patron Ogólnopolskiego Programu Protezowania prowadzi zbiórkę pieniędzy na protezy dla podopiecznych Fundacji.
Amway wspiera też lokalne organizacje pomagające ofiarom klęsk żywiołowych. Kiedy zachodzi taka konieczność, w niesienie pomocy angażują się Przedsiębiorcy i pracownicy firmy. Amway przekazał środki finansowe, produkty oraz pakiety środków higienicznych ofiarom tsunami 
w południowo-wschodniej Azji, huraganu Katrina oraz trzęsienia ziemi na Haiti i w Japonii a także ofiarom powodzi w Polsce. Zespół Pomocy ds. Klęsk Żywiołowych Amway w zeszłym roku udzielił pomocy podczas 25 tragedii i klęsk żywiołowych na całym świecie.    

O firmie Amway

Amway (www.amway.com) w 2011 roku osiągnął sprzedaż przekraczającą poziom 10,9 miliarda dolarów amerykańskich. Amway to jedna z największych na świecie firm z sektora sprzedaży bezpośredniej, ramach której działa firma Amway Polska. Siedziba główna założonej w 1959 roku firmy mieści się w Stanach Zjednoczonych. Amway oferuje produkty konsumenckie i możliwości biznesowe w ponad 80 państwach i terytoriach na całym świecie poprzez   współpracujących z firmą przedsiębiorców - na świecie jest to  3 miliony sprzedawców bezpośrednich, zaangażowanych 
w budowanie własnego biznesu AMWAY. Najlepiej sprzedające się marki Amway to NUTRILITE (preparaty witaminowe i mineralne oraz suplementy diety), ARTISTRY (produkty pielęgnacyjne oraz kosmetyki do makijażu) oraz eSpring (system oczyszczania wody). Amway zatrudnia ponad 20 000 pracowników na całym świecie i w całości należy do rodzin Van Andel i DeVos; na jego czele stoją prezes Steve Van Andel i prezydent Doug DeVos, a zarządzany jest przez zarząd dyrektorów, 
w którego składzie znajdują się członkowie obu rodzin oraz dwaj dyrektorzy zewnętrzni. Firma posiada również infrastrukturę badawczą i świadczy usługi produkcyjno-logistyczne w ramach działalności oddziałów Access Business Group i Alticor Corporate Enterprises. Więcej informacji na temat Amway znajduje się na stronie internetowej www.globalnews.amwav.com.

Anna Wieraszko
Corporate Affairs Communication Supervisor
Amway Polska

Nowiny na pasku