Oddział PTTK Ziemi Brzeskiej - Klub "Na Przełaj" zaprasza na Rajd "Szlakiem Bitwy Małujowickiej". Poniżej przedstawiamy regulamin rajdu.
REGULAMIN RAJDU „SZLAKIEM BITWY
MAŁUJOWICKIEJ"
TERMIN: 10 KWIETNIA
2010 r.
ORGANIZATORZY:
ODDZIAŁ PTTK ZIEMI
BRZESKIEJ,
BRZESKI KLUB "NA PRZEŁAJ"
STAROSTWO POWIATOWE w BRZEGU
URZĄD MIASTA BRZEG
SOŁTYS WSI MAŁUJOWICE
START UCZESTNIKÓW: RATUSZ brzeski, godz.10.00
META RAJDU: MAŁUJOWICE
(boisko piłkarskie-godz.13.00)
CEL:
Przekazanie
informacji o Bitwie Małujowickiej w 269 rocznicę
wydarzeń, zapoznanie się z polem bitwy, udział w uroczystym odsłonięciu tablicy
informacyjnej, ufundowanej przez Starostwo Powiatowe w Brzegu, obejrzenie
polichromii w kościele św. Jakuba Apostoła w Małujowicach.
ZAPEWNIAMY: Przewodnika,
nagrody rzeczowe w konkursach „Wiedzy o Bitwie" i „Polichromia Brzeska".
PROGRAM RAJDU:
Grupa piesza -
prowadzi Jan Janota,
Grupa rowerowa - przedst. klubu rowerowego „Na przełaj" - spotkanie o godz.13.00 (boisko w Małujowicach),
Informacje o bitwie - przewod. Tadeusz Jurek - zwiedzanie
kościoła (polichromia),
Udział w
odsłonięciu Tablicy Informacyjnej o Bitwie przy
kościele św. Jakuba - godz. 14.00,
Ognisko - konkursy wiedzy z nagrodami - zakończenie imprezy ok. godz.16.00-17.00
KONIECZNIE ZABIERZMY:
Sprawny rower (wskazane
kaski i elementy odblaskowe), dokumenty, ubiór turystyczny mapę terenu, aparat fot. (kamera), kiełbasę na ognisko i koniecznie dobry humor.
UWAGI ORGANIZATORA: UBEZPIECZENIE NNW -
we własnym zakresie
Uczestnicy
niepełnoletni - WYŁĄCZNIE z opiekunami pełnoletnimi!
Uczestnicy rajdu
zobowiązani są przestrzegać przepisów ruchu drogowego w
zakresie poruszania się po drogach publicznych oraz zalecenia organizatora dot. organizacji rajdu.