Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) wznawia swój wieloletni udany format workshopu turystyki przyjazdowej Germany Travel MartTM (GTM).
Bonn, widok na centrum miasta, w tle Ren i Siedmiogórze (Siebengebirge), © DZT / Francesco Carovillano
W ramach cyfrowej transformacji, ta odnosząca sukcesy platforma sprzedażowa niemieckiej turystyki przyjazdowej otrzyma nowy profil „Germany Travel Mart 360°”, który zapewni całodobową interaktywną komunikację online i offline. Wzmocni to sieć kontaktów branży turystycznej w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw.
DZT reorganizuje również swój ustalony format corocznego wydarzenia B2B dla branży turystycznej i po raz pierwszy przygotuje GTM, jako najważniejsze wydarzenie branżowe dla niemieckiej turystyki przyjazdowej, bez partnera regionalnego.
Petra Hedorfer, prezes zarządu DZT, wyjaśnia: „Pod koniec 50. edycji GTM wiosną tego roku ogłosiliśmy reorganizację formatu zgodnie z obecnymi i przyszłymi wyzwaniami. W ramach cyfrowej i zrównoważonej transformacji dla marki „Niemcy, cel podróży”, nowy format GTM 360° oferuje niemieckiej branży turystycznej innowacyjny dostęp do rynku i wspiera ich konkurencyjność na arenie międzynarodowej.
GTM 360° jako cyfrowy rynek dla międzynarodowych działań DZT
Wgląd w rynek, warsztaty sprzedażowe, hybrydowe rozmowy sprzedażowe i przyszłe think tanki zostaną połączone na platformie internetowej GTM 360°. Wiedza i sieć DZT mogą być wykorzystywane przez dostawców usług turystycznych w dowolnym momencie.
W przyszłości nowy GTM 360° będzie działał jako całoroczne centrum turystyki przyjazdowej i wypełni lukę czasową w stosunku do corocznego wydarzenia GTM w Niemczech, które koncentruje się na spotkaniach bezpośrednich. Nowy portal internetowy sprawi, że dostęp do rynku, zmiany rynkowe i możliwości rozwoju rynku będą bardziej przejrzyste i ułatwią dialog z branżą turystyczną.
GTM 360° w terminie 25-27 marca 2025 jako wydarzenie na żywo
Rejestracja online dla niemieckich dostawców usług, którzy chcą wziąć udział w przyszłorocznych warsztatach GTM 360°, rozpoczęła się już w listopadzie. Platynowym sponsorem wydarzenia w Bonn jest Dorint GmbH.
Program GTM 360° oferuje skondensowany format warsztatów w dniach 26 i 27 marca 2025 r. w Dorint Hotel Bonn. Wieczorne wydarzenie pierwszego dnia warsztatów w Steigenberger Icon Grandhotel Petersberg zaoferuje uczestnikom ekskluzywne możliwości nawiązywania kontaktów. Najlepsi kluczowi klienci z międzynarodowej branży turystycznej i przedstawiciele mediów o dużym zasięgu będą podróżować do Bonn na pokładzie trzech statków wycieczkowych Scylla AG wzdłuż Doliny Środkowego Renu.
Jörg T. Böckeler, rzecznik zarządu i dyrektor generalny (CEO) DHI Dorint Hospitality & Innovation GmbH: „Dorint oznacza gościnność i doskonałość usług na najwyższym poziomie. Współpraca z DZT podczas GTM 360° oferuje nam idealną okazję do zaprezentowania tych wartości kluczowym klientom międzynarodowej branży turystycznej, a tym samym dalszego wzmocnienia naszej działalności”.
W okresie poprzedzającym GTM 360° uczestnicy z rynków źródłowych będą mieli okazję zapoznać się z aktualnymi ofertami i tematami, na których skupia się międzynarodowy marketing marki „Niemcy, cel podróży”, podczas wycieczek przedkongresowych organizowanych wspólnie ze sponsorami.
5 wycieczek zaoferuje uczestnikom GTM możliwość poznania na żywo atutów marki „Niemcy, cel podróży”. Będą to: kultura i regiony winiarskie, historyczne miasta, turystyka miejska, zakupy, przyroda i oferty z certyfikatem zrównoważonego rozwoju.
DZT i Dorint GmbH zorganizują również międzynarodową konferencję prasową dla przedstawicieli mediów na pokładzie jednego z rzecznych statków wycieczkowych w dniu 26 marca 2025 r.
Tekst: Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) / M. Fudała