Mazowiecka Regionalna Organizacja Turystyczna rozpoczyna internetową kampanią promująca wypoczynek na mazowieckiej wsi oraz edukację w zakresie zrównoważonej turystyki.
Akcja będzie prowadzona w kanałach informacyjnych MROT na stronach internetowych www.ModaNaMazowsze.pl i www.mrot.pl oraz w mediach społecznościowych na Facebooku i YouTube. Kampanii towarzyszy wydanie 2. części przewodnika turystycznego „Mazowiecka wieś zaprasza”.
W jesiennej kampanii artykuły, posty, wywiady i spoty promocyjne będę pojawiały się codziennie od 6 listopada do 5 grudnia. Premiera pierwszego wywiadu w dniu 6 listopada na: Facebooku MROT. Premiera pierwszego spotu promocyjnego w dniu 8 listopada na Facebooku Moda na Mazowsze.
Kampania jest elementem projektu „Promocja rozwoju zrównoważonej turystyki na obszarach wiejskich na Mazowszu” zawierającego m.in. następujące działania:
– organizację i przeprowadzenie z udziałem ekspertów konferencji on-line pt. „Trendy w rozwoju zrównoważonej turystyki”,
– realizację „w terenie” oraz publikację 10 półgodzinnych wywiadów z właścicielami gospodarstw agroturystycznych na Mazowszu,
– realizację i emisję 20 spotów wideo promujących wybrane działalności agroturystyczne na Mazowszu posiadające wyróżniający się potencjał turystyczny,
– opracowanie i wydanie drugiej części przewodnika turystycznego „Mazowiecka wieś zaprasza” dostępnego w wersji książkowej oraz w wersji elektronicznej jako plik PDF,
– realizację 2 kampanii promocyjnych w Internecie – jesienią tego roku oraz wiosną przed kolejnym sezonem wakacyjnym.
„Promocja rozwoju zrównoważonej turystyki na obszarach wiejskich na Mazowszu” to kolejny już projekt związany z promocją najciekawszych obiektów turystyki wiejskiej na Mazowszu realizowany przez zespół Mazowieckiej Regionalnej Organizacji Turystycznej. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Schematu II Pomocy Technicznej „Krajowa Sieć Obszarów Wiejskich” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.