Pandemia wymusiła zmianę nawykow zakupowych Polaków. Częściej kupujemy online i wybieramy się na większe zakupy, żeby ograniczyć liczbę wizyt w sklepach. Liczymy też na powrót niedziel handlowych.
Czytaj więcej...Już co drugie dziecko w wieku od 0 do 6 lat używa urządzeń mobilnych. Średnio korzystanie z telefonu czy smartfona rozpoczynają dwulatki. „Wiek inicjacji z roku na rok się obniża.
Czytaj więcej...Letnie odmrażanie gospodarki trwa w najlepsze. Codziennie pojawiają się nowe oferty pracy, co jest świetną informacją dla młodych, którzy polują na wakacyjny zarobek. Do szukania pracy warto się jednak przygotować i zabezpieczyć swoje interesy.
Czytaj więcej...Ile ubrań potrzebujesz? Na pewno mniej niż ci się wydaje. Bez większości każdy może się obejść. W praktyce nikt nie chce. Europejczycy wydają krocie na ubrania – tylko w 2020 do krajów Wspólnoty zaimportowano tekstylia o wartości 69 mld euro.
Czytaj więcej...22 484 88 04 – pod tym numerem czekają na zgłoszenia młodych od poniedziałku do soboty w godzinach 11.00 - 21.00 psychologowie Fundacji Itaka. To akcja charytatywna zorganizowana we współpracy z jedną z marek odzieżowych w odpowiedzi na psychiczne skutki pandemii, z którymi boryka się młodzież.
Czytaj więcej...